Axtarış sorğusuna uyğun nəticə tapılmadı
Daxil ol
Qeyd ol
Ana səhifə
Redaksiya heyəti
İndekslənmə
Elm saheleri
Daha çox
Çap siyaseti
Müəlliflər üçün təlimat
Nəşriyyat
Əlaqə
Arxiv
Çapda olan məqalələr
Cildlər
Daxil ol
Daxil ol
Qeyd ol
Yükləmələr
Sitat
APA
Islamli L(2025). ENHANCING ESL LEARNERS’ COLLOCATION AWARENESS THROUGH CONCORDANCE TOOLS: A CORPUS-BASED APPROACH. Philology and Pedagogy, 9(1), 65-72.
Kopyala
Chicago
Leyla Islamli. "ENHANCING ESL LEARNERS’ COLLOCATION AWARENESS THROUGH CONCORDANCE TOOLS: A CORPUS-BASED APPROACH" Philology and Pedagogy 9, no.1 (2025): 65-72.
Kopyala
MLA
Leyla Islamli "ENHANCING ESL LEARNERS’ COLLOCATION AWARENESS THROUGH CONCORDANCE TOOLS: A CORPUS-BASED APPROACH" Philology and Pedagogy 9.1 (2025): 65-72.
Kopyala
ENHANCING ESL LEARNERS’ COLLOCATION AWARENESS THROUGH CONCORDANCE TOOLS: A CORPUS-BASED APPROACH
corpus-based approach
concordance tools
data-driven learning
ESL learners
language acquisition
Leyla Islamli
Göndərilib:
2025-05-07
Düzəliş edilib:
2025-06-24
Qəbul edilib:
2025-07-11
Çap edilib:
2025-11-20
Doi:
https://doi.org/10.30546/09081.2025.1.5018
Pdf kimi yüklə
Yadda saxla
Paylaş
Facebook
Odnoklassniki
Vkontakte
Twitter
Whatsapp
Telegram
Alətlər
Pdf link
Səhifə linkini kopyala
İstinad kimi kopyala
Xülasə
İnformasiya
Statistika
Əlaqəli
Cild 9
Say 1
Səhifə 65-72
Baxışlar: 7
Yükləmələr: 10
Yadda saxlanılıb: 0
Cari say
Bütün cildlərə bax
Çapda olan məqalələrə bax